הנהלת חשבונות ושכר

צוות עובדי מחלקת הנהלת החשבונות  בעל וותק של שנים רבות, בעל מקצועיות גבוהה והכשרה מתאימה. 

המחלקה מספקת שירותי הנהלת חשבונות  כפולה וכן הנהלת חשבונות חד צידית הכוללת ניהול ספרי העסק בצורה ממוחשבת, ביצוע התאמות בנק וכרטיסים.

בנוסף מספקת המחלקה שירותי שכר  לחברות, עצמאים ועמותות מכל ענפי המשק.

שירותי מחלקת הנהלת החשבונות והשכר:

  • דיווחים שוטפים ושנתיים לרשויות (מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי)
  • משלוח דוחות ניהוליים ודוחות לבנקים.
  • הכנת משכורות והפקת תלושי שכר לעובדים.
  • דיווחים פנסיה לחברות הביטוח , וחישובי פיצויים בעת עזיבת העובד.
  • הפקת דוחות לעובדים עבור המוסד לביטוח לאומי (דמי לידה, אבטלה וכד')

ליצירת קשר נא השאירו פרטים